ZMENENÉ - SLÁVNOSTI JASLOVSKÉ BOHUNICE - 4.8 - 5.8.2023

3.8.2023 14:45

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že podujatie SLÁVNOSTI JASLOVSKÉ BOHUNICE, ktoré sa malo konať dňa 4.8 - 5.8.2023 o   hod. v Amfiteáter Jaslovské Bohunice, je ZMENENÉ! Podujatie sa uskutoční v novom termíne, o ktorom Vás budeme informovať, v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Oznam organizátora: 

OZNAM PRE NÁVŠTEVNÍKOV:

JASLOVSKÉ BOHUNICE SA PRESÚVAJÚ NA ROK 2024!!! K tomuto rozhodnutiu sme pristúpili dnes po rannej krízovej porade. Do posledných chvíľ sme dúfali v zmenu víkendového počasia, ktoré ovplyvnilo naše rozhodnutie. Bohužiaľ, ani nami hľadané riešenia prekrytia hľadiska a tým zabezpečenia Vašej bezpečnosti na podujatí, pre rázovitý terén amfiteátra boli nerealizovateľne. Vstupenky vám refundujú v miestach ich nákupu, alebo si ich viete uplatniť na podujatí Hody Trebatice, kde navyše v cene vstupenky pridávame ešte aj nedeľný program a postavíme veľkokapacitné stany. Preto sa podujatie bude konať za každého počasia. Poprípade si ich odložíte na budúcoročné Slávnosti Jaslovské Bohunice. Ďakujeme za pochopenie.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 20.8.2023!

Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to  najneskôr do 20.8.2023 na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 20.8.2023 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 20.8.2023 nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:

Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať  prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 20.8.2023 na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.

Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.

Top